باشگاه کوهنوردی یافته

خرم آباد

 

                                        بدینوسیله این باشگاه   وظیفه خود دانسته مراتب تشکر و سپاس و قدردانی از زحمات بی دریغ همنورد آقای دکتر حسنعلی طغیانی جهت عمل جراحی و درمان دیگر همنورد خود آقای طهماسب حیدری طی روزهای اخیر ، تقدیم حضور داشته واز خداوند بزرگ برای ایشان طول عمر با عزت و شادکامی و کامروایی ، آرزو نماییم . 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۳۰
باشگاه یافته

نظرات  (۲)

۳۰ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۵۶ دکتر طغیانی
با سلام خدمت بزرگان و همنوردان باشگاه یافته
ضمن تشکر از شما عزیزان برای دوست و همنورد عزیزم جناب حیدری ارزوی سلامتی و تندرستی روزافزون دارم 

۰۱ اسفند ۹۳ ، ۰۴:۴۵ سعید بیرانوند
با عرض سلام و خداقوت خدمت همه ی بزرگان و سروران خودم
بنده هم به عنوان عضو کوچکی از این خانواده ی بزرگ برای استاد خودم جناب طهماسب حیدری و خانواده ی عزیز ایشان اآ رزوی تندرستی و شادکامی دارم،
لازم دانسته از جناب دکتر طغیانی عزیز،بزرگمرد و فرهیخته ی این سرزمین کهن کمال تشکر را ابراز دارم
بی شک همدلی و همدردی و خدمات شایسته ی این مرد بزرگ در همه ی عرصه ها و ابعاد انسانی زبانزد خاص و عام است
برای ایشان و خانواده ی گرامیشان نیز طول عمر باعزت و تندرستی و شادکامی از خداوند بزرگ خواهانم
با تشکر
ارادتمند سعید بیرانوند