باشگاه کوهنوردی یافته

خرم آباد

گزارش رونمایی از کتاب برفراز خورشید

دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۶ ب.ظ

درروز جمعه 27 شهریور ساعت 16 در نگارخانه نهاوند واقع در خیابان میرداماد تهران با حضورجمعی از پیشکسوتان و کوهنوردان کشور از کتاب برفراز خورشید به تألیف کوهنورد و سنگنورد و عکاس وتصویربردارورزشی مجرب کشورمان فاتح اورست وچندین قله 8000 دیگر ، آقای محمد حسن نجاریان رونمایی گردید . این کتاب که مجموعه ای از عکسهای سرزمین هیمالیا به انضمام نوشته پاره هایی از داستانهایی واقعی در مسیرهای صعود مؤلف در آن دیار جمع آوری گردیده به نفع و حمایت از انجمن خیریه مهرانه و با نیت حمایت از بیماران مبتلا به سرطان اهدا گردید.

حسن نجاریان با این کار خود نشان دادند نه تنها در عرصه ورزش کوهنوردی پیشرو بوده بلکه با دیدونگرشی وسیع و نگاهی شاعرانه از نگاه دوربین در قلمرو کوهستان سعی در تحقق آرمانهای انسانی را جستجو کرده وبرای نیل به آنها همت می گمارد . 

دراین مراسم آقای صادق آغاجانی ریاست سالهای متمادی فدراسیون کوهنوردی کشور وآقای اقبال افلاکی وخانم پروانه کاظمی  به همراه چندین تن  از بزرگان کوهنورد کشور حضور داشتند ، وبا ایراد سخنرانی خود در برنامه رونمایی رونق و شکوه آن را افزون نمودند. لازم بذکر بوده نماینده باشگاه یافته خرم آباد نیز آقای فرزاد شاهوردی از مدعوین این برنامه در این جمع حاضر بوده اند. 

                                مدیریت باشگاه کوهنوردی یافته خرم آباد
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۶
فرزاد شاهوردی